We're a couple of notorious cats

Jag och Fraise (frääääs), vi förbereder oss på första kvällen ute i Dublin. Jag har löshåret i och målar naglarna,
vi bestämde oss för att skaffa P.P.S nummer imorgon istället eftersom det går bättre ihop med tiden och det tar ändå 3-5 arbetsdagar så.
Jag är faktiskt lite nervös, vi har inte ens bestämt oss för vart vi ska men det blir nog väldigt bra, vi är ju trots allt i Irland. 
En av våra rumskamrater har en tendens till att spela mycket akustisk gitarr och sjunga mysiga ballader vilket gillas, får mig att vilja lära mig saxofon igen för tusende gången.

Annars vet jag inte om jag nämnde att jag förmodligen ska ta dansklasser här i Irland, har velat dansa i hur många år som helst men Kristianstad har inte mycket att erbjuda så under 6 och 7 September så får man testa på diverse olika danser och jag tänkte mig: Burlesque (hur häftigt hade inte det varit), balett, någon form av kickboxnings/dans -klass för motion, Cancan (ska nog bara testa det däremot men som sagt, awesome), Jazz eller modern dans åååhhh kommer bli så himla roligt att jag förmodligen inte kan välja mellan någonting av det. Enda som tar emot är att jag inte vet vilka arbetstider jag kommer att ha eller om jag får arbete, kostar ändå sisådär 80 euro för en termin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: