Torsdag

Idag failade vi med att skaffa P.P.S nummer igen men imorgon då jävlar ska det gå.
Det räckte visst inte med ett brev från vår landlord utan vi måste ha en elräkning i hennes namn med oss också, suck. Så efter att vi väntat i en timme på kontoret i Dublin 8 så fick vi reda på att man inte kan skaffa det där så vi fick åka in till stan för att sedan bli nekade.
Men jag har pysslat lite till med mitt CV så det är snart klart, ska bara brainstorma lite vad jag gjort genom åren för det är mer än vad jag skrivit ner.

Vi har också upptäckt ett mönster hos tonårsmammorna vilket är matchande tracksuit och uggs, VARFÖR? Inte nog med att det är tracksuits det är gjort av...sånt där...fluffigt material. Lite som sammet? Gärna i babyfärger också hujedamig.
Annars har jag hittat en klänning jag ska köpa, jag kan inte hålla mig den är himla fin.
Cigaretter kostar 60 kr per paket så det blir nog inte så mycket av det, dessuom bor vi 5 min ifrån Europas största park så där kan man ju säkert springa maraton ändå haha!
Får ta mig en tur imorgon.

Påtal om imorgon kommer Eves vän Richard från Belfast hit och hälsar på så det blir vår första utekväll i staden! Efter att vi varit duktiga och skaffat P.P.S nummer. Annars har jag spenderat för mycket tid med att försöka få ihop min hemsida som inte alls ser ut som jag ville ha den och bloggen tröttnade jag på för idag. Sen åt vi massa pizza för att vi är så hälsosamma :)

Just det också, om någon vet..jag och Eve har upptäckt att vår hy och hår blir helt äckligt och undrar om det är pågrund av vattnet när man duschar? Vi tänkte göra en undersökning av det hela eftersom vi mestadels hoppas på att det går över haha. Dessutom ska vi hitta en karaoke bar, jag blev sugen på att sjunga karaoke.
Försökte googla...det här var vad som kom upp hahahaha Welcome to Ireland.

Jag superglad :P på O'connel bridge! Det var supersoligt och varmt idag till våran överraskning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: