Senaste dagarna..

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag och vad har egentligen hänt mer än ingenting?
Well jag är fortfarande förkyld, tror det börjar bli lite bättre nu.
Vi hade en suuuuuuuper god och trevlig BBQ i lördags, en brasiliansk faktiskt med 5 faktiskta brasilianare as well. Så det var helt gudomlig kött på kött på kött - you get the picture och hemmagjort vitlöksbröd + potatismossallad (min nya uppfinning, det var gott) eller mer misslyckad potatissallad.

Eftersom vi började med att dricka öl kring 14.00 så bestämde vi oss vid 22.30 att jag och Eve lika gärna kunde dra ut trots att jag var förkyld and so we did - The Garage och sen The Mezz, gillar verkligen the Mezz faktiskt. Riktigt mysig rockbar med mycket liveband.
Annars sitter jag mest på soffan eftersom det är för kallt för att gå ut med min förkylning och försöker vänta ut de Tech Support jobben jag har sökt, om inte XBOX hör av sig förrän fredag så är jag - screwed!
Annars har Jennies kompis från Olympia fixat intervju till oss, så de ska ringa oss när de öppnar eller innan? Är inte helt säker och då är det Bartenderjobb. Så får jag varken XBOX eller Bartender-jobb kommer jag deppa i helgen sen vandra iväg till Tesco och lämna mitt CV - så okej jag måste till biblioteket och skriva ut mitt CV till att börja med. First thing saturday.

Jag och Eve har mer eller mindre blivit experter på att slänga ihop mat av det som finns: Som min makalösa äggröra med paprika och svamp eller idag så gjorde vi Hamburgartoast: Toast + halv hamburgare + pastasås + sallad + svamp = Riktigt god lunch. När jag hittar min kamerasladd så laddar jag upp lite bilder från BBQ.

Och så började jag spela WoW för att tidsfördriva när jag väntar på Olympia och XBOX  - VÄGRAR GE UPP HOPPET!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: