PANGKAKOR!

Pratade lite mer med Diddi och det verkar visst som att typ 6 svensktalande har sagt upp sig på XBOX i Dublin så hon ska ge mig email och telefonnummer till chefen för den svenska avdelningen sen ska jag börja tracka, vill verkligen jobba där.
Kanske åker ut med och lämnar CV privat, försöker att inte hänga upp mig på det men vill verkligen börja jobba för det börjar bli lite drygt att bara vara hemma men så är det ju väntandet inför jobbesked men det har bara gått en vecka så jag borde lugna ner mig.
Idag hade jag tänkt att träna för jag mådde bättre och hade ingen direkt förkylning men har varit superslö ändå. Kanske går på en promenad iaf. Ska försöka ta mig upp lite tidigare imorgon för då beger vi oss till Belfast för att hälsa på Ric och Jordan och så resten av Rics housemates. Imorgon är det inplanerad skräckfilmskväll och jag har pratat lite med Mike som lovat att leta upp något riktigt ruskigt haha. På fredag ska vi gå ut med hela huset och på lördag är det galen födelsedagsfest i Rics hus med massa folk vilket ska bli himla roligt.
Söndag ska jag deppa över att vara arbetslös ifall ingen fortfarande hört av sig. Men Diddi var rätt övertygande om att ifall jag dyker upp eller skriver direkt till chefen så får jag nog jobb - ah det verkar så himla roligt vill verkligen verkligen jobba där.

Idag gjorde vi pannkakor, de var supermättande. Jag älskar Tesco, deras egna mäke smakar gott och kostar en tredjedel av allt annat. Har alltså inte gjort något typiskt irländskt idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: