Get your geek on.

Dear Dublin,
So you gave me a cold and I'm planning to stay at home today as well and not explore more of your streets. Discovered that Heroes of Newerth now is free which makes my geek sense tingle. Speaking of geek sense, I've applied for a job at XBOX which I'm really hoping to get. Interviews will be this and next week so I'm really really rooting for an interview.
I've also downloaded a few games to try out like Elven Legacy, Drakensang, Mortal Kombat, Risen and Everquest 2. So far I'm enjoing Drakensang, which is a German RPG-game. I just feel I need to have something to do until I have a job...or even after I get a job. I'm just planning to have a cold a lot since I got it so easily here now.
I still have muscle aches from the training which is good but also painful, all of it in my legs, from ancles to ass.
But at the same time I need to buy a computer mouse because it's just too hard to play with a laptop otherwise.

Kära Dublin,
Du gav mig en förkylning så jag tänker stanna inne idag också och inte utforska mer av dig. Upptäckte också att Heroes of Newrth är gratis vilket gör att det kliar lite i nördsinnet. Påtal om nördigheter så har jag sökt jobb på XBOX vilket jag verkligen hoppas på att få. Eller åtminstone få gå på intervju, eftersom det är den här och nästa vecka de söker folk och jobbet börjar den 19 September. Jobbet är som svensk tech support så det kan ju inte vara så himla många som söker det.
Jag har också tankat några andra spel för att testa på som Elven Legacy, Drakensang, Mortal Kombat, Risen och Everquest 2. Än så länge tycker jag Drakensang är underhållande, ett tyskt RPG-spel. Jag känner bara att jag måste ha något att göra tills jag får ett jobb, eller även när jag har ett jobb om jag nu ska få förkylningar så här enkelt. Jag har fortfarande träningsvärk från dansen i förrgår, från anklarna upp till rumpan minsann och dag.
Men samtidigt måste jag ut och köpa mig en datormus för det är för jobbigt att spela utan, HoN funkar knappt alls haha. Men Drakensang var rätt okej, Everquest var med bökigt utan datormus.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: