Dear Dublin,

Saker och ting flyter på. Jag jobbade igårkväll och ska jobba torsdag, fredag och lördag. Idag börjar vi redan kl 21.00 istället för 22.30 så får se vad som står på agendan idag. Ska få lära mig baren imorgon iaf, om det inte är så att vi får lära oss baren ikväll eftersom vi ska in tidigare.
Sen hoppas jag att jag är ledig åtminstone söndag-onsdag kväll för jag vill verkligen verkligen till Belfast så mycket att det faktiskt är lite jobbigt.
Folk är lite för söta i Belfast ska ni veta :), eller ja någon är det iaf.
Fetaste arbetsplatsen och jag gör redan bättre ifrån mig än en av kinesbrudarna som varit anställda där i 2 år som dessutom är avstängd över helgen haha förmodligen därför vi får jobba en massa. Men ska nog få bartenda soon enough.
Men efter helgen hoppas jag på iaf två dagar off.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: