Dear Dublin

Tillbaka från Belfast vilke var en liten delad upplevelse men ja.
Har en date med en kille ..man från jobbet, lite läskigt. Har aldrig varit på en date? Gör man inte bara sånt i amerikanska filme? Men han är väldigt sweet och 20-something-boys har varit omogna so far så varför inte ge scenmanagern på en stor nattklubb en chans haha.

Annars funkar jobbet bra, jobbade med biljetterna igår och någon gång ska vi väl för fääen börja med barträningen så det är lite multitasking på jobbet, vilket nog kan leda ill fler timmar om man kan jobba med 3 olika grejer. Jobbade extra igår med så jag får 4 dagar den här veckan och idag har vi fått lön och jag har fått mitt irländska bankkort så förhoppningsvis ska jag inte behöva röra mitt svenska sparkonto på ett tag nu.
Jobbar torsdag fredag och lördag men det är fine för jag har upptäckt att efter Academy stänger så är det gratis pizza och pints till de anställda hehehe, fördelen med att jobba på en nattklubb.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: