Dear drama Dublin,

Jobbet flyter på fastän det är lite dramatiskt. Men det ska väl lugna ner sig får man hoppas. Mest problem med vår manager som är lite av en... ja.
Lite problem med ordinarietjejerna som jobbat där ett tag med, eftersom deras timmar inte är lika många som förut, jag tror jag har flest timmar at the moment. Men vi ska once again börja barträning nästa vecka så de får nog behålla sitt jobb men som sagt vår manager är...lite av en ja.
Jag har en date på Måndag, som taget ur vilken amerikansk sitcom som helst. Får väl se hur det går, han har bjudit mig till bion - LOL.
Funderar på att börja leta lägenheter närmre centrum eftersom det är lite drygt att ta taxi hem från jobbet. Heeeeeh,
fast det är rätt gött att ha så låg hyra som vi har nu!
Jag blev kallad bitch för första gången på jobbet också - av en full student som tyckte garderoben var för dyr. Men det är okej, det är fler som är trevliga än tvärtom. Som killarna som pratade om mah beeehind när de lämnade in och hämtade sina jackor och inte trodde att jag hörde, lite roligt.
Jag är rätt säker på att jag var ute häromdagen, nackdelen med att jobba vilken dag som helst i veckan och alltid natt är att allting börjar sakta men säkert flyta ihop. Torsdag var jag nog ute, det var nice. Vad gjorde jag? Just det jag var på italiensk Pizza house party vilket var trevligt, sen stack jag och Eve till the Mezz vilket är vår stammisbar, de börjar också känna igen oss vilket är bra - för då kan vi nog snart komma in på Lock In där utan våra well known kompisar (måste säga att vi har börjat träffa rätt människor i Dublin, to be fair)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: